Saturday, August 26, 2006

Dripping Sorrow


Хуршед пир шуд
Аз бас дамиду тофт
Дар чинси одамй
Одамгарй наёфт

***

Хингони худо мархамати Ёр бидиданд
Аз хостанихо талабиданду бичиданд

Сарбози хакикат ба тахи чох бипусад
Деву дади мо бин ки охе накашиданд

Аз додварй киссаи бисёр шунидем
Ин «додварон» киссаи моро нашуниданд

Дерест саропо газали хасрату яъсам
Ин куррахарон аз азал аммо нарамиданд

Садхо чу мани зор ба уммеди хакикат
Аз гулшани уммед шамиме нашамиданд


***


Фардо расиду нур бирафту ситора шуд
Мохи мунир боз шикасту дупора шуд

Чашмам даруни халкаи дуди сигор монд
Сонияхо даруни вучудам шумора шуд

Зехни мушаввашам ба лавандй ба хоб рафт
Осуда аз фазилату бе фикри чора шуд

Афсуни Готхо бишикасту зи ёд рафт
Калби рахим хам бичиголиду хора шуд

То нури рафта боз ба руям русуб кард
Пайгоми Зартухишт мароми дубора шуд

26 August 2006
03:17 am
Prague

5 comments:

Anonymous said...

Imruz sitora az nigahi poki mohtob,
Bar rui jahon boz durakhshidu ghaib zad.
Mo dar talabi on sitora boz boshitob,
Parvoz namudem ba sui sayoraho,
Bo nomi ki juyem on jo sitoraro?
Bo nomi Sirius yo in ki Darius?

Chashmoni sabzu obii tu az nigohi mo,
Be chunu charo loiqi dudi sigor nayand,
Kosh on nasimi forami Varzob sui tu,
Bo bui khushi sinjidu sadbargho rasad,
To halqahoi zahrro az nazdi tu barad….

D said...

Ey dust, ki az nomi tu nomu nishon nest
Guftam ki on hast va didam, ki on nest.
Az harfi mehr qalbi hazinam munir shud,
Bode damidu boghsifat in kavir shud.
Lutfe namovu boz furud o ba ma'manam
Gar az kavir xastai, bugshoy gulshanam...

Anonymous said...

Man az in khastagii khesh,
Nadonam kujo ravam?
Gulshan khazon shud,
Nadonam kujo ravam?
Ei dust hazor shukr,
Ki maro hast ma'manat,
To chor fasli sol,
Biyoyam ba gulshanat.
Man bol barovardam,
Ki qalbi khazini tu,
Bo yak sukhani soddai man,
Boz munir shud!
Man noayon bol kushudam,
Ba sui tu...
To kas nabinadam, ki
Az in bogh chi mebaram???

D said...

Xusho sa'odati budan ba jam'e gulsifatone,
Kalomi gul ba zabon, mehr ba dil, kunji nihone.
Ishorate binamo yo kinoyae ba miyon or,
Ki man ba hads baroyat bikasham nomu nishone.

Anonymous said...

Man ham shabehi tu- az sarzamini khud badar shudam.
Badar shudam ba maghribu nayoftam joi pok.
Agarchi nomi man pok astu munazzah zi oloish,
Va ismi man dar Qur’on takror meshavad, jonam
Valokin varkhato gashtam, ki tojdori man maro,
Odami pok nashumorid, chu man az bomi jahonam.
Man hamon dam ba nomus zi sarzamini khudam,
Badar shudam ba suroghi sukhani haq be nishon.
Va to hanuz ei munis dar suroghi in sukhan,
Chu shakhsi mavsimiyam man dar in jahoni bekanor,
Na joi doramu, ne nomu, ne nishonu ne makon…