Monday, April 28, 2008

Tell Me Why



Declan Galbraith

Дар руъёхоям
Кудакон мехонанд
Таронае аз ишк барои хар писару хар духтар
Осмон обист
Мазореъ сабзанд
Ва кахкаха забони мардуми дунёст
Аммо баъд аз хоб мехезам ва тамомии он чи ки мебинам
Дунёест пур аз мардуми махрум
Ба ман бигу чаро?
Оё бояд, ки ин гуна бошад?
Ба ман бигу чаро?
Оё чизе хаст, ки ман онро аз назар дур доштаам?
Ба ман бигу чаро?
Чун ман дарк намекунам
Вакте ин хама инсон ба касе ниёз доранд
ва мо дасти кумаке ба онхо намедихем
Ба ман бигу чаро?
Хар руз
Аз худ мепурсам
Ман чй бояд бикунам, ки чун як мард бошам?
Бояд биистам ва бичангам?
Барои он ки ба хама собит кунам, ки ман кй хастам?
Оё ин аст хадаф аз зиндагии ман?
Ки дар дунёе пур аз чанг зиндагии худро хадар дихам?
Ба ман бину чаро?
Оё бояд ин гуна бошад?
Ба ман бигу чаро?
Чизе хаст, ки ман онро аз назар дур доштаам?
Ба ман бигу чаро?
Чун ман дарк намекунам
Вакте ин хама инсон ба касе ниёз доранд
ва мо дасти кумаке ба онхо намедихем
Ба ман бигу чаро?

در رویاهایم
کودکان می خوانند
ترانه ای از عشق برای هر پسر و هر دختر
آسمان آبی است
مزارع سبزند
و قهقهه زبان مردم دنیاست
اما بعد از خواب برمی خیزم و تمامی آنچه که می بینم
دنیائی است پر از مردم محروم
بمن بگو چرا؟
آیا باید که اینگونه باشد؟
بمن بگو چرا؟
آیا چیزی هست که من آنرا از نظر دور داشته ام؟
بمن بگو چرا؟
چون من درک نمی کنم
وقتی اینهمه انسان به کسی نیاز دارند و ما دست کمکی به آنها نمی دهیم
بمن بگو چرا؟
هر روز
از خود می پرسم
من چه باید بکنم که چون یک مرد باشم؟
باید بایستم و بجنگم؟
برای آنکه به همه ثابت کنم که من که هستم؟
آیا این است هدف از زندگی من؟
که در دنیائی پر از جنگ زندگی خود را هدر دهم؟
بمن بگو چرا؟
آیا باید اینگونه باشد؟
بمن بگو چرا؟
چیزی هست که من آنرا از نظر دور داشته ام؟
بمن بگو چرا؟
چون من درک نمی کنم
وقتی اینهمه انسان به کسی نیاز دارند و ما دست کمکی به آنها نمی دهیم
بمن بگو چرا؟


بربگرفته از تارنگار اردوان روزبه

1 comment:

Anonymous said...

what heartbreaking ssinging .